תמיכה למנהלי אתרים – WordPress

גם המשתמשים המנוסים ביותר ב-WordPress נתקעים לפעמים וזקוקים לתמיכה טכנית; התבנית לא מתנהגת כמו שציפינו ממנה, ההגדרות של התוסף מסובכות מדי – ו-Google מלא בתוצאות שקשה לנו להבחין אילו מהן רלוונטית למצב שלנו. לעיתים הדוקומנטציה (עמודי העזרה) של מפתחי התבנית או התוסף פשוט דלה מדי או מסובכת מדי.

ניתן לתאם שיחת תמיכה כאן או להתקשר: 050-2222378

"ביקור בית" באדמין שלכם

אם אתם זקוקים לעזרה, ובצדק לא מעוניינים להעניק לאנשים זרים ככה פתאום הרשאת ניהול מלאה לאדמין שלכם, אני מציע להגיע לביקור בית במערכת הניהול שלכם.

אנחנו נעשה שימוש בתוכנת שיתוף מסכים, שתאפשר לי "להיכנס" לאדמין יחד איתכם כדי לגלות את מקור הבעייה. מכיוון שאתם מלווים את הביקור בעיניכם – אתם תראו בדיוק מה אני עושה, ותקבלו גם הדרכה בזמן אמת שתאפשר לכם להתמודד עם בעיות דומות בעתיד (אני בעניין של מכירת חכות, לא דגים).

דוגמאות למקרים שכבר סייעתי בהם למנהלי אתרים:

  • העברת אתרי WordPress משרת לשרת (כולל טיפול בהפניות 301)
  • העברת אתרים ממערכות אחרות למערכת WordPress
  • הגדרת שגרת גיבויים לקבצי המערכת ולבסיס הנתונים
  • ייבוא וייצוא של תכנים ו/או הגדרות
  • הגדרות תמחור מוצרים ב-Woocommerce
  • הגדרות תעריפי משלוחים ב-Woocommerce
  • אינטגרציה עם רשימות תפוצה
  • אוטומציה של תהליכי עבודה מול מערכות צד ג' (באמצעות Zapier, למשל)

איך זה עובד?

  1. אנחנו מתאמים מועד לסשן קצרצר (5-10 דקות) של השתלטות מרחוק באמצעות תוכנת AnyDesk. בסשן הזה אני אקבל ממך תיאור של הבעיה שנתקלת בה, אעשה סיבוב קצר בממשק הניהול כדי להבין מי נגד מי, ולא פעם אני מזהה כבר אז את הבעיה ומתקן על המקום – מול עיניך.
  2. אם זה משהו שצריך בדיקה מעמיקה יותר, אני אבקש ממך ליצור לי משתמש עם הרשאות ניהול מלאות ולשלוח את פרטי ההתחברות למייל שלי: itay@ibanner.co.il
    לפי סוג הבעיה, לעיתים יהיה צורך גם בגישה לפאנל האחסון של השרת שלך או לממשק ניהול הדומיינים.
  3. בהקדם האפשרי (בד"כ עוד באותו היום) אני נכנס שוב (לבד) לאדמין כדי לעלות על מקור הבעיה ולגבש הצעה לפתרון. בביקור הזה לא אעשה כל פעולה ללא אישור ממך. לאחר שקיבלתי ממך אישור להצעת הפתרון שלי, אני מטמיע אותו באתר (נא לדאוג לגיבוי). לאחר פתרון הבעיה אנחנו משתפים שוב מסך ואני מסביר מה עשיתי ואיפה.
  4. לעיתים יכול לקרות שבסשן הבדיקה יתגלה שהתקלה נובעת מבעיות נוספות שמצריכות טיפול עמוק יותר. במקרה הזה להצעת הפתרון שלי תתלווה הצעת מחיר.

עלות השירות

  • פתרתי את הבעיה במהלך הסשן הקצרצר? זה על חשבון הבית (נהנית? ספרי לקולגותייך…)
  • פתרתי את הבעיה במהלך הביקור המאוחר (נמשך בד"כ עד שעה)? 250 ש"ח + מע"מ
  • הבעיה מורכבת יותר ואישרת לי את הצעת המחיר לתיקון המקיף יותר? לא אחייב על הדיאגנוזה
  • הבעיה מורכבת יותר אבל לא אישרת לי את הצעת המחיר לתיקון המקיף? 250 ש"ח + מע"מ

עוד משהו?

כן: נא לוודא שמותקנת אצלך הגרסה העדכנית של תוכנת החיבור המרוחק.

וגם:

  • אף פעם לא לתת לי את פרטי הגישה האישיים שלך! מומלץ ליצור לי חשבון משלי ואחר כך למחוק אותו.
  • לפני שאני עושה פעולה, חשוב לדאוג לגיבוי של האתר. אם לא עשית משהו כזה אף פעם, אני יכול לעזור עם זה, אבל זה כשלעצמו שירות בתשלום.

ניתן לתאם איתי שיחת תמיכה כאן. במקרים דחופים: 050-2222378

דילוג לתוכן