תמיכה למנהלי אתרים – WordPress

גם המשתמשים המנוסים ביותר ב-WordPress נתקעים לפעמים וזקוקים לתמיכה טכנית; התבנית לא מתנהגת כמו שציפינו ממנה, ההגדרות של התוסף מסובכות מדי – ו-Google מלא בתוצאות שקשה לנו להבחין אילו מהן רלוונטית למצב שלנו. לעיתים הדוקומנטציה (עמודי העזרה) של מפתחי התבנית או התוסף פשוט דלה מדי או מסובכת מדי.

"ביקור בית" באדמין שלכם

אם אתם זקוקים לעזרה, ובצדק לא מעוניינים להעניק לאנשים זרים ככה פתאום הרשאת ניהול מלאה לאדמין שלכם, אני מציע להגיע לביקור בית במערכת הניהול שלכם.

אנחנו נעשה שימוש בתוכנת שיתוף מסכים, שתאפשר לי "להיכנס" לאדמין יחד איתכם כדי לגלות את מקור הבעייה. מכיוון שאתם מלווים את הביקור בעיניכם – אתם תראו בדיוק מה אני עושה, ותקבלו גם הדרכה בזמן אמת שתאפשר לכם להתמודד עם בעיות דומות בעתיד (אני בעניין של מכירת חכות, לא דגים).

דוגמאות למקרים שכבר סייעתי בהם למנהלי אתרים:

  • העברת אתרי WordPress משרת לשרת (כולל טיפול בהפניות 301)
  • העברת אתרים ממערכות אחרות למערכת WordPress
  • הגדרת שגרת גיבויים לקבצי המערכת ולבסיס הנתונים
  • ייבוא וייצוא של תכנים ו/או הגדרות
  • הגדרות תמחור מוצרים ב-Woocommerce
  • הגדרות תעריפי משלוחים ב-Woocommerce
  • אינטגרציה עם רשימות תפוצה
  • אוטומציה של תהליכי עבודה מול מערכות צד ג' (באמצעות Zapier, למשל)

עלות השירות

200 ש"ח לשעה + מע"מ

לפרטים צרו קשר כאן, או הרימו טלפון במקרים דחופים: 050-2222378

דילוג לתוכן